sandrapersson

Direktlänk till inlägg 6 september 2010

Tja

Av SANDRA PERSSON - 6 september 2010 21:55

Tja

skolan idag... vet nt vad jag ska säga om den.. men skönt iallafall att sluta så tidigt (yy)

Fotograferades och jag blev INTE bra! 

Jävla cp fotograf -.- 

Hoppas verkligen inte att det blir den sista bilden han tog på mig :O (han tog 2)

Den blev riktigt riktigt riktigt hemsk ;o 

och klassfotot.. hoppas jag inte "ler" för mkt -.- 

dom längsta fick sitta längst fram, vi kortaste fick stå i mellersta raden, och dom mellan långa fick stå på stolar längst bak.. helt cp ?

men fick iallafall stå brevid Emma Lampeitl <3

sen stack jag emma tess och ema till källebergsskolan,, och vad gjorde vi där? bara satt på en bänk -.-

Åkte hem med bussen klockan halv 1.

Hem sen åka iväg och träna för Sofia..

och det gick .... nt så bra..

Pyret ville nt som jag ville -.-

Hoppa helt konstigt över en oxer på 1m för hon tyckte hindret brevid var läskigt ...

men men måste träna som fan till allsvenskan, träning imorron för Kia och förhoppningsvis snart för Lina också :)

och möte i Trolleholm på Måndag om ponnyallsvenskan.. 

och har några jävla utslag på mina armar, mina ben, min rygg och mage :O har börjat få det på halsen och kinderna med :O 

Ska nog iväg imorron och kolla vad det e :)

det va nog allt :) 

Posshaai<3

   cp bild på mig, Julia som fotat<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SANDRA PERSSON - 14 april 2011 18:49

HEJHEJHEJHEJHEJHEJHEJ har varit heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt jävla off ett tag , har inte pallat .   ooooooch vad har hänt sen sist ? Jo,   det har blivit ett helt jävla nytt år ! och detta året får gärna bli bättre än förra. Jag har börjat t...

Av SANDRA PERSSON - 9 december 2010 18:19

TJAO Idag ska jag plugga så att jag dör, tyska och no prov imorgon. Lucia träning hela dagen imorron. Tandläkaren och sjukgymnasten idag.  Köpte en mountain horse tröja, älskar den! och massa andra saker, något att ha på mig på jägers. Imor...

Av SANDRA PERSSON - 7 december 2010 19:51

7 december. Idag hände inte så mkt i skolan,  pluggar satan nu..  tre prov imorgon, ledig torsdag, prov Fredag. Och jag kan INGET till tyska provet på fredag. Vet inte mer vad jag ska säga. Hejdå    ...

Av SANDRA PERSSON - 6 december 2010 17:07

6 december Inte hänt så mkt idag i skolan, ska till trolleholm nu och kolla på när Emelie tränar, ingen ridning idag. Äta nu. Hejdå.    ...

Av SANDRA PERSSON - 6 december 2010 17:07

6 december Inte hänt så mkt idag i skolan, ska till trolleholm nu och kolla på när Emelie tränar, ingen ridning idag. Äta nu. Hejdå.    ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards