sandrapersson

Direktlänk till inlägg 5 december 2010

4 dec.

Av SANDRA PERSSON - 5 december 2010 00:26

Tja,

idag..har det inte hänt ett skit.

Pappa fyllde år, grattis pappa (:

Red en runda på Pyret   

Hon fick jobba lite i backar och hög snö,

det gillade hon.

Imorron (eller ja, idag e det ju igentligen)

e det julskyltning i mariehåla, 

ska dit med Cilleritten.

( www.ceciliawedin.blogg.se )

ska snart gå och lägga mig, måste läsa lite i king of Suset också innan jag lägger mig :p Älskar dom böckerna :)


      

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SANDRA PERSSON - 14 april 2011 18:49

HEJHEJHEJHEJHEJHEJHEJ har varit heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt jävla off ett tag , har inte pallat .   ooooooch vad har hänt sen sist ? Jo,   det har blivit ett helt jävla nytt år ! och detta året får gärna bli bättre än förra. Jag har börjat t...

Av SANDRA PERSSON - 9 december 2010 18:19

TJAO Idag ska jag plugga så att jag dör, tyska och no prov imorgon. Lucia träning hela dagen imorron. Tandläkaren och sjukgymnasten idag.  Köpte en mountain horse tröja, älskar den! och massa andra saker, något att ha på mig på jägers. Imor...

Av SANDRA PERSSON - 7 december 2010 19:51

7 december. Idag hände inte så mkt i skolan,  pluggar satan nu..  tre prov imorgon, ledig torsdag, prov Fredag. Och jag kan INGET till tyska provet på fredag. Vet inte mer vad jag ska säga. Hejdå    ...

Av SANDRA PERSSON - 6 december 2010 17:07

6 december Inte hänt så mkt idag i skolan, ska till trolleholm nu och kolla på när Emelie tränar, ingen ridning idag. Äta nu. Hejdå.    ...

Av SANDRA PERSSON - 6 december 2010 17:07

6 december Inte hänt så mkt idag i skolan, ska till trolleholm nu och kolla på när Emelie tränar, ingen ridning idag. Äta nu. Hejdå.    ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards