sandrapersson

Alla inlägg den 4 september 2010

Av SANDRA PERSSON - 4 september 2010 14:01

  


Red Pyret lite över fälten..

Det blev i en timme och 40 min ... haha :D

hitta en perfekt väg och det gick!.. nästan..

Och jävla cp bäck mitt i allt -.-

och det kom ganska många bilar, mitt ute i ingenstans :O

var utanför julias hus ^^

måste gå och Packa lite och sen in i duschen :)

Vet nt vad jag ska ha på mig i kväll för ngt :)

Posshaii<3


  

Bild på mig och Pyret också, sen Eslöv :)


kom på att jag måste gå och ringa Tess nu :D

Av SANDRA PERSSON - 4 september 2010 08:10

kom hem halv 11 från Cille igår :)

körde moppen ner till henne sen cykla vi ner till lilla Marieholm, 

och Cille skulle tanka...  hon va ju jätte bra!, (hon sööööög) 

hon missa, men jag ska ju nt säga ngt.. Min bror får tanka för jag nt kan ^^

sen satt vi tjocka oss framför Cilles data och åt godis :D


Pyret var jätte duktig igår! 

Vi träna lite galoppombyte och snäva svängar (:

Och lilla Emelie red också med


Ska snart ut och rida Pyret en runda i skogen tror jag, göra stallet.

sen in och fixa mig... Ska ju till farmor och äta kina mat :D:D:D:D

Sen hem till Juuuulia :D


   Jag och Pyret<3

  

Tog en bild på lilla Ior också<3


skolfoto på Måndag och jag vet nt vad jag ska ha på mig ;o

ska bara ta något vanligt tror jag (:

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards