sandrapersson

Alla inlägg den 14 april 2011

Av SANDRA PERSSON - 14 april 2011 18:49

HEJHEJHEJHEJHEJHEJHEJ har varit heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt jävla off ett tag , har inte pallat .


ooooooch vad har hänt sen sist ?

Jo,


det har blivit ett helt jävla nytt år ! och detta året får gärna bli bättre än förra.

Jag har börjat träna Pt igen , ( kolla min andra blogg som jag gjorde för jag inte kom ihåg lösen ordet till denna bloggen izsa.devote.se ) OCH JAG HAR BÖRJAT HOPPA     


     Så här hoppar PT när hon får hoppa små kryss.. drar ner huvet och skjuter upp så mycket det går..  


Och vi har börjat sätta igång Otto också som skadade sig nästan samtidigt som pyret ,   Guuuuuullig bild på Otto mannen o Ronja .



Och jag har gjort NP i Svenska , No och har bara en del av Engelskan kvar .


Svenska : Läsförståelse : MVG  ,    uppsattsen : VG+  Muntliga/hör : VG = VG 

no vet jag inte helt än.


Tog spruta idag -.-

ajaj mådde illa o so on så stack hem o missa so prov o tyska glosorna ;) 

hästarna fick nya fina skor idag (y) 


Ska gå o laga mat nu HAAAAAAAAAAAJDÅ 

Potatismos o falukorv  


springa i snärjet imorron ... -.- 

SISTA DAGEN SEN LOOOOOOOOV ganska chill


Detta ska jag göra på lovet , om ni bryr er.


Måndag - Tisdag - Chilla 

Fredag - kolla lokal ponny tävling i hästhagen, billinge 

Lördag - kolla lokal/regional/nationell ponny tävling i Trolleholm

Söndag - kolla på när Emma tävlar Mixa i hästhagen 

Måndag - chilla

Tisdag - Torsdag - Eval , FILM :D

Fredag - Ungdomsmässa , sen JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄGERS :D:D:D:D:D

Lördag - sova

Söndag - Tävla :D


okej det blev lite mer än lovet (:



   


Bild sen den dagen jag o Tess inte hade något liv o körde runder o fota över allt, sen såg vi 11 äckliga vildsvin :s


ska äta nu


PUSSHEEEEEEEEJ




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards